воскресенье, 28 августа 2016 г.

Тарас Шевченко "МЕНI ОДНАКОВО ЧИ БУДУ... - МНЕ ВСЁ РАВНО ИЛЬ БУДУ..."


        Тарас Шевченко
       Санкт-Петербург, 1847 год        
  
Менi однаково, чи буду...

  Мені однаково, чи буду
         Я жить в Україні, чи ні.
         Чи хто згадає, чи забуде
         Мене в снігу на чужині –
         Однаковісінько мені.
         В неволі виріс між чужими
         І, неоплаканий своїми,
         В неволі, плачучи, умру.
         І все з собою заберу,
         Малого сліду не покину
         На нашій славній Україні,
         На нашій – не своїй землі.
         І не пом’яне батько з сином,
         Не скаже синові: – Молись,
         Молися, сину, за Вкраїну
         Його замучили колись. –
         Мені однаково, чи буде
         Той син молитися, чи ні…
         Та неоднаково мені,
         Як Україну злії люде
         Присплять, лукаві, і в огні
         Її, окраденую, збудять…
         Ох, не однаково мені.

              Оригинальный перевод
                          Минск, 2016 год

            Мне всё равно, иль буду...

Мне всё равно
Жить буду в Украине иль не буду.
Мне всёравношеньки
В чужих снегах кто вспомнит обо мне 
Или забудет.
В неволе вырос я среди чужих,
И, неоплаканный своими,
В неволе, плача, я умру,
И всё с собою заберу.
И даже след я не оставлю
На нашей Украине славной,
На нашей-не своей земле.
И не помянет батька с сыном,
Не скажет сыну он: "Молись,
Молись сынок, 
                      За Украину его замучили вдали".
И  будет безразлично мне,
Молиться тот сын станет или нет.
Но мне не всё равно,
Что Украину злые люди лукаво усыпят, 
Потом в огне 
                      Её, ограбленной, разбудят.
Ох, как не безразлично мне.



Комментариев нет:

Отправить комментарий